lapkričio 21, 2007

Elliott Smith - Angeles (1997)

Apie šį žmogų prirašyta be galo daug. Ar tai labiau įtakota jo muzikos, ar tai, kad Elliott'o jau nebėra gyvųjų tarpe - aš tikrai nepasakysiu. Faktas tas, kad bent jau aš rašysiu apie jį nedaug. Iš pagarbos seniems Elliott'o gerbėjams, už mane apie jį žinantiems gal šešis kart daugiau. Ir iš pagarbos pačiam kūrėjui.

Tai, ką kūrė Elliott Smith įvardinti reiktų ne vieno protingo žodžio, kaip: absurdiška, akustiška, asketiška, šnabždama, nepriklausoma, jaučiama.
Dar pridėkime filmogeniškumą ir indiependent'iškumą. :)
Ir tai - vieno žmogaus.


Šiandien Elliott'as. Ir ne pati mėgiamiausia daina "Angeles" iš mano mėgiamiausio jo albumo "Either/Or". Bet..
Kodėl "Angeles"?
Nes šiąnakt nemiegojau. Nes man šiandien bloga visaip. Nes Elliott'as tinka, kai būna bloga. Ir kai myli. Nes ši daina man visada primindavo bemiegę naktį.
Galbūt ir Jums primins ką nors. O dabar ša... Just do a sleepwalk.



  © 2007 - 2011 ausinukas.com

The Media posted is only for promotional purposes, but if you wish for something to be removed please contact: ausinukass [at] gmail.com

Į viršų