gruodžio 17, 2008

B.B. King - Christmas Celebration (2001)

Jau norėtūs labai gerai užuosti eglutę, mandarinus, imbierą, mauktelt šlakelį rudo romo skystimėlio, tačiau kol kas reikia tenkinti kopūstienės skoniu burnoje, švelniu draugų smurtu, įvykdomais pagrindiniais planais, gaidiška plikšala ir likusia diena su didžiojo mokslo literatūra.



B.B. King. Tai pavardė, kuriai ne kartą planavau garbingą vietą savo "Ausinuke", tačiau likimas mano galvoje taip sudėliojo, jog ji čia atsidurs prieš pat žiemos šventes.
Vargu ar daug suskaičiuotume bliuzo gerbėjų, melomanų, kurie nesutiktų su teiginiu, jog B.B. King yra "The King of Blues". Karūna didžiulė, bet jam galėtų būti ir didesnė. O aš toks mažas, jog man kažką cypauti ar žiopčioti apie Bliuzo Karalių yra nepadoru. Tiesiog noriu nuoširdžiai pasidžiaugti muzika, kuri kelia iš kapų.
Kodėl B.B. King'as dabar, prieš Kalėdas? Nes mano praeitų metų Kūčios ir Kalėdos praėjo galvoje niūniuojant jo šokti verčiančius bliuzus. Tai prisiminus, sugalvojau kalėdinių dovanėlių mainus.
Aš Tau dovanoju B.B. King'o kūrinuką, nuo kurio tu linguosi iki pat Trijų Karalių, o tu... O ką Tu man?
(P.S. iki Bliuzo Naktų liko tik 29 savaitės :*)

"The Thrill Is Gone" (Live) @ YouTube

"Three O'Clock Blues" (Live) @ YouTube


6 kart atsiliepta:

Anonimiškas

lenkiu galvą žemai
ir romia veido išraiška prisimenu paromis trunkantį taktu kraipomą užpakalį :>

laurynas rėčkus

negaliu sulaukt.

Anonimiškas

o tau didelis didelis ačiū už nesveikai gražius straipsnius. už atradimus.
gražių švenčių.

laurynas rėčkus

nesveikai malonu iš tamstos pusės. Gerų švečių ir Jumi.

Anonimiškas

Labas:) niekur nerandu Emeilo jūsų - kaip susisiekti su mr.melvinu?:)

laurynas rėčkus

su manimi galima susisiekti emeilu laurynas.reckus [eta] gmail.com ;)


  © 2007 - 2011 ausinukas.com

The Media posted is only for promotional purposes, but if you wish for something to be removed please contact: ausinukass [at] gmail.com

Į viršų